Egészség Hídja Összefogás

Hírek

Vissza a hírekhez

2010: ismét indul a mellrák elleni „zoknikampány” a Spar és az Egészség Hídja összefogásával

2010-02-11

 

Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület a Nap évében, 2010-ben is kiemelkedő szerepet vállal abban, hogy minél több nő legyen tisztában a mellrák tüneteivel, kezelésével, és természetesen a korai felismerés fontosságával.

 

 

A tavalyi sikeren felbuzdulva idén is útjára indítja az „Összefogás Zokni” akciót, hiszen a számok magukért beszélnek: 2009-ben több mint húszezer darab összefogás zoknit értékesítettek a SPAR üzleteiben. Ez azt jelenti, hogy - a tetszetős és kényelmes zokni mellett - húszezer háztartásba, s remélhetőleg ennél sokkal több nőhöz jutott el a mellrák megelőzésének fontosságát és az önvizsgálatot bemutató tájékoztató füzet.
 
2009-ben az Összefogás arcai mellett több híresség is csatlakozott a kezdeményezéshez. A sztárok nagy örömmel segítettek az adománygyűjtésben. Székesfehérváron Oroszlán Szonja, Óbudán Galambos Erzsi és Ungár Anikó, Kispesten Sebestyén Márta és Csomor Csilla, Debrecenben Ráckevei Anna és Körtvélyes Éva, Nyíregyházán Sütő Enikő és Tallós Rita, Szombathelyen pedig Dobó Kata mutatta be a terméket és buzdította a vásárlókat.
 
A partnerek – felismerve a kampány fontosságát - erre az évre is vállalták a figyelemfelkeltő akció támogatását, ezért az Egészség Hídja Összefogás Egyesület a SPAR Csoporttal és a Zoknitex Kft.-vel (Evidence Hungary)2010. február 4-től ismét elindítja nagysikerű „Összefogás Zokni” elnevezésű kampányát.
 
2009-ben széles vásárlói körben ismertté vált a kampány. A betegség elleni küzdelem jelképes termékeinek ismét helyet ad a SPAR, a jótékony célú zoknikat az ország INTERSPAR áruházaiban lehet megvásárolni. Ezzel az üzletlánc kiemelkedő szerepet vállal abban, hogy minél több családhoz eljusson a termék és főleg a hozzá kapcsolódó fontos üzenet, kortól és anyagi háttértől függetlenül.
 
 
„Éves szinten több mint 150 millió vásárlást regisztrálunk üzleteinkben. Ennél fogva ezt a jótékony kezdeményezést vásárlók millióival ismertethetjük meg. Reméljük, hogy a zoknik és a tájékozató füzetek forgalmazásával hatékonyan segítünk a betegség megelőzésben.” – jelentette ki Laber Zsuzsa, a SPAR kommunikációs vezetője.
 
 
A SPAR Csoportról:
SPAR az egészséges Magyarországért - A cég fontos szerepet vállal, a vásárlók egészségének megőrzését szolgáló üzletpolitikájával. A cég kommunikációjában az elmúlt években kiemelt szerephez jutott az egészségtudatosság, az egészséges életmód támogatása, és a vásárlók tájékoztatása erről a témáról.A SPAR stratégiai célja ezzel, hogy elősegítse a magyar lakosság egészségének megőrzését fontos üzenetek és információk átadásával, valamint az, hogy a minőségi élelmiszerekre irányítsa a figyelmet. A SPAR minden üzleti döntésével és cselekedetével, felelős vállalati magatartását kívánja hangsúlyozni a magyar társadalom részeként, teszi mindezt a törvényi előírásokon túl, önkéntesen.
 
 
 
Egészség Hídja Összefogás Egyesület
A mellrák elleni Egészség Hídja Összefogás Egyesület elődje, Az Egészség Hídja
Összefogás hazánkban 2002-ben Nancy Goodman Brinker amerikai nagykövet asszony
kezdeményezésére jött létre.
Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület 2006-ban Körtvélyes Éva kezdeményezésre és
vezetésével alakult azzal a céllal, hogy a 2002 óta működő Az Egészség Hídja
Összefogás szervezett formában folytassa tevékenységét a mellrák elleni küzdelemben.
Az Egyesület tagjai a legjelentősebb rákellenes civil- és orvos-szakmai szervezetek,
amelyek mellett magánszemélyek is részt vesznek a szervezet működtetésében. Az alapító
tagokkal szoros együttműködésben az Egyesület elengedhetetlen támogatói a
nagyvállalatok, az egészségügyben dolgozók és a kormányzati szféra.
 
Az Egészség Hídja Összefogás Egyesületlegfontosabb célja az emlőrákos
megbetegedések halálozási arányának csökkentése és a korai felismerés minden
lehetséges eszközzel való elősegítése. A korszerű szűréshez és kezeléshez szükséges
feltételek itthon is rendelkezésre állnak, ám a korai felismerés feltételét jelentő szűrésre
szóló felhívást még nem veszik elég komolyan a veszélyeztetett korú hölgyek. Ezen
túlmenően fontos cél az egészséges életmód népszerűsítése és az egészség megőrzése
révén a kockázati tényezők radikális csökkentése. Az Egyesület minden évben az egész
társadalom figyelmét felhívó sétát szervez a Lánchídon, illetve több vidéki városban is.
 
 
Az Összefogás Zokni
Kifejezetten az Egészség Hídja Összefogás támogatására készült az „Összefogás zokni”. Mindegyik terméken megtalálható az Összefogás szimbóluma, ezzel hirdetve a támogatók elkötelezettségét a mellrák elleni küzdelem iránt. Pamut és kevert szálas alapanyagból, kényelmes orrlezárással készülő
női zoknikról van szó, melyek sport változatai sarok- és orrerősítettek. A direkt nőknek kifejlesztett sport-, boka- és titokzoknik négy különböző színben készülnek (fehér,rózsaszín, szürke és fekete).
 
A Zoknitex Kft. az ’Összefogás Zokni’ gyártója családivállalkozásban 1985 óta gyárt zoknikat hazánkban, Evidence márkanéven. Az Evidence Hungary ebben az évben is nagy hangsúlyt fektet a támogatásokra. „Az Egészség Hídja mellett a halmozottan sérült gyermekek táboroztatását szeretnénk támogatni. Célunk az, hogy termékeinken keresztül minél több emberhez sikerüljön eljuttatni ezeknek a céloknak a fontosságát. Ez évben cégünk a környezetvédelem és a gazdaságos energia felhasználás mellett teszi le voksát. Ez a szelektív hulladékgyűjtés bevezetése és a gyártó, termelő gépek hőenergiájának újrahasznosításában nyilvánul meg.”- nyilatkozta ifj. Molnár László, a Zoknitex Kft. ügyvezető igazgatója.

Vissza a főoldalra


Hírek

2017-03-14

Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen reagálása az "Amiről az orvos nem mindig beszél" újságcikkére a mammográfiás szűrésről

Tovább »
2017-03-01

Meghívó: Háziorvosi továbbképzésre

Szervezett mammográfiás emlőszűrés és az emlőrák korszerű diagnosztikája
2017. április 3. hétfő
Hotel Füred, Balatonfüred Tovább »

Kapcsolat