Egészség Hídja Összefogás

Egészséghíd PartnerLánc 2011

Kedves Látogató!

Üdvözli Önt az Egészség Híd Partnerlánc, az első nagyszabású egészségtudatossági kampány hazánkban, amelyhez idén már 18 cég több mint 100 ezer munkavállalójával csatlakozott. Az akció fővédnöke idén is Schmitt Pálné Makray Katalin, a Magyar Köztársaság Elnökének felesége.

Nemzetközi felmérések azt mutatják, hogy a fejlett világban élő emberek egészségi állapotáért 50%-ban saját maguk, elsősorban életmódjuk felelős. A betegségek az egyén és családja mellett a társadalomra is jelentős nehézséget rónak: hazánkban csak a rákos megbetegedések következményeként mintegy 350 milliárd forint GDP kiesés keletkezik évente, amelyben nincs benne a gyógyszerár-támogatás és a fekvőbeteg-ellátás költsége.. Ezért is tartjuk nagyon fontosnak, hogy minél több hasznos információt nyújtsunk ezen a területen.

Az oldalon tájékozódhatnak a mellrák mellett az ugyancsak gyakran előforduló és jó eséllyel szűrhető és gyógyítható méhnyakrák és prosztatarák orvosi tudnivalóiról, kezelési módjairól, a kockázatok csökkentéséről és az ehhez kapcsolódó adatokról; tippeket kaphatnak a dohányzásról való leszokásról, egészséges táplálkozásról, vagy a stressz megfelelő kezeléséről; vagy kikereshetik a lakóhelyükhöz legközelebb eső szűrőállomást. Emellett személyes tanácsadással is szeretnénk segítséget nyújtani: kérdéseiket feltehetik orvosainknak az üzenőfalon. Bízunk benne, hogy idén is sokan kitöltik egészségtotónkat, amelyet helyesen kitöltve értékes nyereményeket nyerhetnek, és az első helyezettek idén is találkozhat a kampány arcaival és sztártámogatóinkkal a 2011. november végén megrendezésre kerülő exkluzív fogadáson.

Az idei kampányt sokkal interaktívabbá tettük, hogy minél több munkatársat aktívan be tudjunk vonni, és ne csak az egészségtotó idején. Az öt egészségüzenetet idén felhívások formájában juttatjuk el a résztvevőkhöz, ezzel igyekszünk színesebbé tenni az elkövetkező két hónapot. Számos nyereményjátékkal, pályázattal, aktivitással és további extrákkal gazdagodott a kampány, így érdemes folyamatosan böngészni oldalunkat és olvasni a hírleveleket.

Az Egészség Híd Partnerláncot az Egészség Hídja Összefogás Egyesület indította el 2009-ben, az Egyesület kiemelt támogatója, a GE Hungary által 2006-ban megvalósított sikeres belső dolgozói programjának ötletét alapul véve. A kezdeményezésben résztvevő vállalatok valamennyi munkatársát bevonó belső kommunikáció kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az államilag szervezett mellrákszűréseken való részvételre és az egészséges életmód fontosságára a megelőzés érdekében. A program nem csupán a munkatársakat, de rajtuk keresztül családtagjaikat is elérni, hiszen mindannyiunk közös érdeke, hogy egészségesebb életmódot folytassunk, ezáltal csökkentsük a betegségek kockázatát.

A projekt azért is egyedülálló és hatékony, még a közép-keleti európai térséget is tekintve, mert nagyon kevés anyagi befektetéssel többszázezer dolláros nyilvánossági értéket termel. Ez egy olyan összetett folyamat eredménye, ami kihat az egyéni, a vállalati és össztársadalmi szintekre is. Hiszen egy beteg dolgozó munkából való kiesése veszteséget okoz az egyénnek, és a családjának, de a cégnek is - mivel pótolni kell az alkalmazott munkáját -, továbbá az egészségbiztosítási rendszernek is. Az időben felismert megbetegedések ugyanígy vezethetők le minden szintre: egy utolsó stádiumban kiszűrt mellrák akár tíz vagy húszszoros költséget is jelenthet az egyénnek, a családnak és az egészségügyi rendszernek, mint egy első stádiumban felismert betegség, a gyógyítás hatékonyságáról és a túlélési esélyekről nem is szólva.

Éppen ezért bíztatunk minden vállalatot, hogy csatlakozzon ehhez az egyedülálló kezdeményezéshez, amely közelebb viszi az országot is az egészségtudatos vállalati gondolkodás európai mércéjéhez.

Bízunk benne, hogy hasznosnak fogják találni az akciót és a továbbiakban is számíthatunk együttműködésükre!

Vissza a főoldalra

Termékeink

Kapcsolat